Rosesalg mot trafficking

De fleste av dere kjenner bakgrunnen for rosemaleriene mine: at det er bl.a et tegn på å være en “oppreist kvinne”. Da jeg sist var på kvinnekonferansen (ja den igjen) til kvinner i nettverk, hørte jeg om Love Nepal, som hjelper jenter helt fra 8 år ut av menneskehandel og prostitusjon. Da fikk jeg en tanke om at alle rosetrykkene jeg har igjen, skal selges til inntekt for Love Nepal. Jentene er gjerne solgt av sin familie.. Se Saritas historie HER

Trykkene (30x30cm) på akvarellpapir koster 100kr nå.

DSC_1590“Intimitet”

IDSC_1591 “Kjærlighet”DSC_1596Kun et igjen i 50×50! Kr.250

DSC_1592 “Fragranse”DSC_1593“Beauty”

(beklager litt dårlige foto. Vanskelig med lys og bein som ikke virker)

Trykkene på papp (se under) koster kr.45, eller alle fire for 150Kr.

DSC_1598

Julegaver som kan bety en forskjell.

Satser på at jeg selv også blir oppreist igjen, fra rullestolen. Fin adventstid fortsatt! Hold dere oppreist;) og kjøp julegaver med mening

6 thoughts on “Rosesalg mot trafficking

  1. Må si jeg får vondt når jeg leser om dine plager.
    Så vondt å høre at det er blitt verre igjen.
    Har deg stadig på min bønneliste. Senest i dag.
    Har fordelt en del navn utover i uka, og da står ditt
    navn på tirsdagen, Ønsker så inderlig at du skal
    bli helt bra igjen. Lurer noen ganger på hvorfor Gud har
    så godt råd når det gjelder folkene sine. Folk som er i
    aktivitet for Han som blir tatt til sides.
    Ja jul blir det hos dere også selv om du ikke klarer å gjøre så mye.
    Du får dirigere dine kjære til å ordne det som må ordnes.
    De gjør det nok så gjerne.
    Ønsker deg Guds rike velsignelse og helbredelse🙂

  2. Fantastisk flotte bilder du maler!! Så imponert jeg ble nå🙂 du er god! Lenge siden sist, håper du har det godt der du er i landet – og i livet🙂 Jeg er mer eller mindre tilbake på bloggen, men en lang pause var helt nødvendig og veldig godt. Nå nyter jeg travle dager med mine fine små, og siste tilksudd er nå blitt hele 4 mndr🙂 livet er skjønt…🙂 ønsker deg og dine en nydelig jul. Gud velsigne deg og det arbeidet du gjør. Veldig bra!!!. klem

    • Tusen takk🙂 glad for at du er tilbake🙂 jeg har MS og det har forverret seg i det siste, så sliter mye med smerte og er ikke så mobil da mye av smertene er i beina. Du kan lese om det lenger nede på bloggen. Stoler på at Gud har kontroll. Ønsker deg og dine en velsignet jul❤ kos deg med den lille. Klem

Leave a Reply

