Rosa tulipaner

l

Jeg har ikke fått tatt så mye bilder av uteplassen enda. Det gode været forsvant.. Men deltar i NIb sin utfordring med bildet over. Se HER for flere fine uteplasser

Terrassen ble bygget i fjor og skal beises lys grå i år. Disse bildene ble tatt den fine varme uken vi hadde.. Venter på mer varme å uteplassen kan bli mer brukt og bli fotografert og blogget om;) Bordet i bakgrunnen har min far laget.

Nå er jeg jammen glad for løkene jeg kjøpte i fjor, og min kjære satte i jorden for meg en sen, sur høstkveld.. Takk kjære ❤

Senere når de visner skal jeg plante mer urter. Praktisk siden grillen står rett ved. Nå har jeg koriander. Min favoritt! Går til alt på grillen

Det er jammen mye å gjøre i og rundt et hus, spesielt når det har vært leid ut i 8 år og vi har bodd langt vekke. Deilig å få fint vær og røske godt opp i hagen! Lørdag skal hekken klippes. Er kun 3,5 m høy og 2 m bred…Trengs motorsag;)

Leave a comment