Ny videoblogg

Trykk på rosen

balblalba

3 thoughts on “Ny videoblogg

  1. Kjære deg. Må bare si at du ukentlig, og noen ganger oftere er
    med når jeg har min bønnestund. Har tenkt en del på deg
    i det siste og lurt på hvordan det er med deg.
    Fikk jo litt svar nå. Har bare litt for dårlig lyd på min data.
    Må nok låne min kjære sin en dag å sjekke det dere har lagt ut.
    Ønsker deg en velsignet god dag Klem fra meg 🙂

  2. Takk!
    Sterkt, – det rører meg, – Det du formidlet i filmen med bibelene i fanget ditt,
    GUDS ORD som virker hos deg, – og som du gir videre til meg.
    TAKK!
    Fin måte du forteller om Gud på, – at han er hos deg – ALLTID!!!
    Jeg skal “snurre” mere film fra deg siden🙂

    Hilsen fra
    “MinsteBROR”

Leave a Reply

