Vår; Livet våkner igjen

DSC_5768

Tulipaner minner meg om våren. Jeg fikk disse fine til morsdag. Kuttet de ned litt korte så de passet i denne lave krukken av metall.

DSC_5766

Jeg er heldig! Jeg  kan nyte våren. Nyte fargene. Luktene. Det var en tid jeg ikke klarte å nyte så mye. Jeg brukte mesteparten av døgnet til å sove. Men da jeg ble frisk, fredag den 13. september 2002, som ved et mirakel! -var det som en ny vår i mitt liv. Jeg våknet fra en dvale! Jeg fikk et helt nytt liv. Hvis du vil lese mer, så kan du kjøpe Norsk Ukeblad i morgen, eller i uken som kommer. Nyt våren!<3

IMG_3111

Hvorfor startet jeg å blogge og å male rosa roser? Det var også fordi jeg igjen opplevde et mirakel! Det kan du lese om HER

One thought on “Vår; Livet våkner igjen

  1. Ja det bladet skal jeg kjøpe når jeg skal på butikken.
    Er jo flott at de tar med slike vitnesbyrd i Ukebladet.
    Ha ei velsignet god uke🙂

Leave a Reply

