Veggpynt

DSC_5787

Jeg var så lei av bjørkekransen jeg har laget og hatt på veggen i tre år. (Du kan se den HER bl.a) På tide å finne på noe nytt. (Pelsputen har jeg sydd av en gammel arvet pelskåpe)

IMG_3075

 Jeg hadde noe tapet fra Aahlens liggende og fant et artig bilde på nettet, som egentlig er en tattovering HER .

DSC_5758

Work in progress.

IMG_3077

Dobbelsidig tape på rull, og tapetkniv er et “must”

DSC_5782

Sitat av Marilyn Monroe med gavepapir fra Ikea som bakgrunn. Gullramme fra loftet i barndomshjemmet<3

DSC_5804

 Den gamle døren fant vi i fjæra i Hardanger en sommertur på bryllupsdagen vår:)❤ Jeg har limt på tekst som jeg har kjøpt på Kremmerhuset for kr.49.

“If you don`t stand for something, you will fall for anything” Sitat Peter Hamliton

DSC_5807

Nederst til høyre er en gammel kjøkkenskuff. Der er det lett å bytte ut bildet

DSC_5815

I den kvadratiske rammen har jeg satt inn et kort som er mitt eget design. Tekst: “Home is where the birds sing”

Hos NIB  kan du se flere tapetideer

2 thoughts on “Veggpynt

  1. For en sjarmerende vegg,her har du virkelig samlet gullkorn og så mye tøffe ting!Oppfinnsom er du også,og det må man jo være.
    Du hadde helt rett angående stoffet mitt,jeg fikk se forrige uker Europris brosjyre og fikk se gardinene og tenkte at de måtte sjekkes ut.
    Passet perfekt med litt rimelige gardiner akkurat nå,og for knappe firehundre fikk jeg to gardiner og kappe og duk og brikke.Det kan man like!!!!
    Kjekt at ikke nødvendigvis ALT man finner koster i dyre dommer :)))
    Ser du er glad i den turkisgrønne fargen du også,så jeg kan ikke annet enn like den koslige stuen du har!!!!

    Toveklem:)

Leave a Reply

