Sart og røft, i puter

DSC_5548Disse putene liker jeg godt. Den med hvite roser har jeg kjøpt fra asylmottaket .  Jeg og en til driver en “Frivillig-kafè” som har åpent hver fredag. Der selger vi også håndlagde produkter,(som disse) laget av mennesker fra mange forskjellige land:) Hekleduker, smykker, kort bl.a (Bor du i Bergensområdet;ta en tur;)

Puten med trykk av en steinmur er enkel å sy med stoff fra Stoff og Stil. De har mange tøffe trykk som egner seg til puter. Se HER for Ugle-pute, Reinsdyrpute HER. Husk å kjøpe stoff til baksiden;) Jeg har brukt svart stoff som jeg har lagt over hverandre med god “klaring” slik at det er åpning til å ta innnerpute inni.DSC_5551Jeg synes blondene mot det røffe er en fin kontrast. Som livet selv.  Selv det røffe kan gi fin “struktur” og brukes til en grunnmur.. Andre ganger må man gjerne rive ned en skjev mur, og starte på nytt. Og det som var tøft kan komme i bakgrunnen. Snart vår. Nytt liv spirer frem<3 små sarte blomster, som disse på bildet.

God helg! Gleder meg til i morgen. Lørdag, min favorittdag! Håper formen min er bedre, ikke vært den beste på noen uker. Men vi skal kose oss:)

I have made new pillow case and other onces you can see in the links above. It is a print from the shop Stoff og Stil. The one with white lace roses I bought from a woman waiting for asylum here in the land

Det er “Give away” hos Klestrollet. En flink, syglad venninne. Bli med via linken HER

3 thoughts on “Sart og røft, i puter

  1. Det er et flott tiltak dere driver.
    Lurt å selge håndarbeider også.
    Flotte puter du har laget.
    Ønsker deg god helg og riktig god bedring🙂

  2. Good day I am so happy I found your blog page, I really found you by error,
    while I was looking on Yahoo for something else, Nonetheless
    I am here now and would just like to say kudos for
    a marvelous post and a all round exciting blog (I also love
    the theme/design), I don’t have time to browse it all at the minute but I have
    saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more,
    Please do keep up the awesome b.

Leave a Reply

