Tilda engel

DSC_3507

En god venninne hadde bursdag og da sydde jeg en Tilda engel til henne. Koppene fikk jeg til bursdagen og bordet kan du se hvordan jeg pusset opp HER

A good freind of mine had her birthday and I made her a Tlida angel, Design By Tone Finnanger. The cups I got for my birthday and how I redesigned the table? Click on the link above

DSC_3520Blonde fra Upstairs

Inspirert? Ferdige hobbypakker med Tildaengler finnes på panduro

Inspired? You can order patterns and fabrics HERE

3 thoughts on “Tilda engel

  1. Så nydelig. Både engelen og koppene.
    Blir så imponert når jeg ser at folk har sydd Tilda engler.
    Har sydd en Tilda engel i mitt liv, og
    tror ikke jeg skal sy noen flere.
    Syns det var noe fryktelig pirk. hehe
    Ønsker deg en velsignet god dag🙂

  2. Sååååå søt!
    Så flink du er som har sydd denne flotte jenta:)
    Ønsker deg og dine en flott helg!
    Klem Caroline

Leave a Reply

