Frigjørende fargerik!

rosaorseblogg fargerik

Mannen er snill og bringer fargerike Ranukler inn i stuen;) Passet så godt med den herlige kalenderen jeg har fått på en kvinnekonferanse jeg var på.

I got colorful flowers from my dear husband, matches the calendar I got at a woman’s conference. I says: “I don`t need to be afraid of being happy” se the artist website here

DSC_2536

Frigjørende ord:D Hvorfor skremmer det oss av og til å være glade? Se kunstneren sin nettsiden her

DSC_2537

Å være prinsesse er vel “alle” småjenters drøm? Vi store jenter har også drømmer;) og det å slappe av i alle situasjoner, uten dårlig samvittighet er ikke alltid lett..;)

“Even in mid day, I can rest, cause I am a princess”

DSC_2538

Vær deg selv, alle andre er opptatt! Det er så mange “burde” at eg jobber med å ikke bli stresset av det, men ta en ting om gangen og et nytt skritt i riktig retning, av gangen, og samtidig la “burde” tingene være ugjort og gjøre noe av det jeg drømmer om å gjøre mer av:D

“I can dance anything and pretend it is ballet”

DSC_2539

Å være fri til å slappe av, og la støv være støv da jeg ikke har krefter eller lyst til å ta det akkurat nå, forkjølese, hatsjo!

I kveld skal jeg danse med min kjære, for det gjør vi alltid til sangen på rulleteksten  til filmen vi ser på i helgen. (hvis vi orker, han er ikke helt i form han heller, så her ligger vi på hver vår sofa i finværet;)

Ta en snurr i stuen! eller noe annet du synes er gøy;) Ha en fin helg fortsatt!

2 thoughts on “Frigjørende fargerik!

  1. En herlig kalender, og flotte blomster.
    Ja en trenger å ta seg tid til å være seg selv
    og slappe av innimellom.
    Ønsker deg ei velsignet god uke🙂

Leave a Reply

