Konfirmasjonstips, jente

Det er noen år siden første konfirmanten, 2006, men jeg synes den romantiske stilen fortsatt er aktuell (de fleste bildene er borte, skal ta meg tid en dag og laste de opp på nytt fra den eksterne harddisken..)

IMG_0046

 

Jeg laget dekorasjoner i en krystallvase (centerpiece) og i to sølvvaser lånt fra svigermor. Blomster: lys rosa/ferskenfarget Gerbera (husk å ta en streng runst stilken, for de blir myke) og roser, lysgrønne Nelliker, Eføy og gammeldags brudeslør samt noen hvite tørkede blader. Lysgrønn sommerfugl

Både mor og datter ble fornøyd;)

 

Bordkort var papirroser i perfekt farge, med lysegrønn bånd der navnet ble skrevet med sølvtusjDen gang da en flott og flink konfirmant, nå kan du lese hennes blogg her på hennes reise rundt i verden, nok en gang;)

18Julie_sorthvit siljemartine

De nydelige svart/hvitt bildene av konfirmanten er tatt av Fotograf Silje Martine

02Julie_sorthvit

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kanken laget av min flinke venninne Randi, du kan se hennes blogg her. Bibelverset er min eldste datter “sitt” vers. Min datter er kjempegod i å skrive, så naturlig at det ble en bokkake. (fargene matchet ikke helt resten av dekoren i konfirmasjonen, en liten misforståelse med bakeren, men kjempeflott ble den og nydelig god;) Glutenfri så klart! Trenger du råd om glutenfrie kaker? Spør meg eller henne på bloggen eller mail;)

Leave a Reply

