Mer påske

rosaroseblogg easter2

Denne påskeuken har vært så nydelig, både inne og ute:) Vi har hatt mye fred og stillhet og kost oss sammen som familie, savner eldstemann da som er i Bangkok og jobber bl.a i slummen nå. Ikke værst det da! Følg henne gjerne på bloggen her

We have had a quiet easter so far, with family and with Him who made easter possible. You can follow my daughters link above to see what she is doing, is working now in the slum in Bangkok

rosaroseblogg7

Den gamle fine blomsterpotten har jeg fått av en god venninne, hun mente den passet hos meg og jeg er helt enig;)rosaroseblogg77Bjørkekransen jeg har laget selv har fått litt “vårpynt” Kjøpte noen grønne girlandere med perler på hos Indiska på salg  til en meget billig penge
rosaroseblogg eggs Egg, symboliserer nytt liv, takk for nytt liv og håp som påskens budskap gir oss!rosaroseblogg bordp Løperen er sydd av min flinke venninne Randi, se hennes blogg her rosaroseblogg easterflower Narciss dufter herlig!rosaroseblogg above

Ha en fin påske fortsatt! Jeg ser frem til påskeegg og skal nå lage quiz til barna, de er store nå men dette er jo tradisjon;)

2 thoughts on “Mer påske

  1. Wow så mange flotte bilder – og hun datteren din er rå tøff🙂 og unnskyld utrykket men den potta var/er drit lekker🙂

    Fortsatt god påske !

    Klem fra Monica

  2. Koselige påskebilder!
    Kransen på veggen var kjempefin:)
    Elsker narcisser,de er bare så vakre og dufter så godt!
    Ønsker deg fortsatt god påske!
    Klem Caroline

Leave a Reply

