Påskepynting

easter rosaroseblogg

De kunstige “pusekattene” fant jeg igjen i år;) Sånn er det å flytte, tingene hadde ikke fått sin faste plass;) Kustige p.g.a allergi hos datteren. Men fine syneg jegrosaroseblogg tulipaner Koselig å få tulipaner etter innsats som kanin(se forrige innlegg;)rosaroseblogg pusekatterpip pipPip pip!
egg
Hengte på noen egg fra Indiska, fra mange år tilbake, men tok de vekk igjen, er så mye “stasj” i stuen min fra før, så kanskje det enkle er det greieste i år..? men dette bildet ble litt koselig synes jeg
rosaroseblogg easter
Huset på toppen av skapet har min far laget som ungdom, det er en modell fra hjemmet han vokste opp i. Englebildet i bakgrunnen er en gave fra min eldste niese som jeg ble tante til da jeg var 2 år. Er glad i dette bildet, for jeg er så glad i henne… I høytiden tenker man ekstra på de man ikke har mulighet til å treffe..

Greit med serveringsbrettet på bordet, da kan man bare bytte ut detaljene etter sesongen:) Vi blogges!

6 thoughts on “Påskepynting

  1. Å…vakkert for øyet! Og gåsunger…? det gir vårstemning det. SÅ herlig! Er bare innom for å ønske deg en nydelig påske – gode, glade dager og helst solfylte, ikke sant? det er hva jeg ønsker deg. Og litt fred og ro til å fordøye påskebudskapet. mange klemmer herfra❤

Leave a Reply

