Lysere tider og lysere farger


rosaroseblogg copyright ranuklerMin mors gamle kaffekanne har blitt fylt med Ranukler for annledningen. Snille mannen kom med blomster og konen ble glad<3

rosaroseblogg ranukler 1Veggen har blitt lyserer for nå er det lysere tider, om enda kaldt.. Se her hvordan veggen var i vinter

Needed some lighter colors now when the light is coming more and more everyday here up in north

rosaroseblogg ranukler 3

Kofferten er et kult innslag på bordet synes jeg, telys i fløte og sukkerskålen

My moms old coffee mug and I use the sugar and cream mug for candle-lights

rosaroseblogg ranukler 4Synes gullet og blomstene skinte så fint i kveldslyset også
DSC_2444 rosaroseblogg ranukler kveldHa en fin uke! Er forresten nesten helt god igjen i i bekkenet/ryggen så ser frem til å jobbe på skolen som vikar og i morgen skal vi kjøpe ny seng, for den gamle er for myk for ryggen min, så ser frem til noen gode netters søvn denne uken:D

Have a nice week! I am shopping for new bed tomorrow, the old one is to soft for my back.

 

8 thoughts on “Lysere tider og lysere farger

  1. Nydelige blomster og herlig kaffekanne og sukker-fløtesett.
    Det ble kjempefint sammen.
    Så godt at du er mye bedre i rygg/bekken.
    Håper det hjelper enda bedre med ny seng.
    Tror vi skulle hatt ny madrass
    Ønsker deg ei herlig våruke🙂

  2. Så nydelig dette var! Du har virkelig god smak🙂 Ranukler er nydelige blomster, og heldig du er som har en mann som kommer hjem til deg med de vakreste blomster😉
    Du spurte meg om Lia gård, og den ligger i Rendalen. Et helt fantastisk fint sted.
    Klem

  3. Så nydelig det var- og jeg elsker Ranunkler🙂 helt nydelig det serviset. Godt å høre du er bedre i ryggen og lykke til med kjøp av seng- er så viktig at den er god🙂

    her var det – 18 til morgenen- men midt på dagen er det ca 0 og “litt” deilig ! Stemorene mine må stå inne enda. Lurer på om det er noe nytt med pusen jeg ?

    Ønsker deg en flott uke

    Klem fra Monica

  4. Som vanlig et innlegg til å bli glad av! Nydelige blomster, farger, stemning🙂 du er så god! Lykke til med sengekjøp – og må uken din bli god videre ♥ klem din vei

  5. har sittet og kost meg med mange fine innlegg innpå her nå! en stund siden jeg har vært på “besøk”. så mye flott du viser, du har det så fint hjemme hos deg. moro å treffe deg ja, jeg var sikker på at du visste hvem jeg var🙂 ha en fin kveld! -monakristin

  6. WOW for et nydelig kaffesett!!!
    Så koselig med arvede gamle ting man kan bruke idag også:)
    Ranunklene hadde fantastisk flotte pastellfarger,nydelig!
    Håper du får en fin uke:)
    Klem Caroline

  7. Så mange flotte innlegg du har lagt ut,jeg har vært
    veldig sløv med kommentering på blogg i det siste,
    travelt på jobben for tiden. Nydelige bilder av ranukler
    sååå delikat. :))
    Ha en flott dag.
    Klem Mette.

Leave a Reply

