Festlig

rosaroseblogg party1Det er festlig med papir rosetter på bordet. Hvis jeg kommer over noe gøy pynt som er billlig så kjøper jeg det. Kan jo hende det kommer en anledning å pynte:) I butikken jeg var hadde de kun denne fargen, men passet godt inn hos meg:)

This is photos from a table I decorated for a party in my home and it is also a challenge this month at Nib, see link at the bottom

DSC_0081rosaroseblogg partylysLysene er tent, nå ventes gjestene snart inn døren! På midten av bordet har jeg brukt grått linstoff jeg hadde liggende. Hjertelysestakene myker det hele litt opp. Bildene ble tatt tidligere i vinter og fotolyset forsvant litt for fort gitt!rosaroseblogg partyserviett En lyslenke pynter opp, finnes ofte frem fra skapet til partypynt, matcher glassene og fatene mine så godt, og putene og…. Linstoffet på midten mot det grå skjelvefløyel-stoffet ble en fin kontrastrosaroseblogg lyslenke Stener røffer det enda litt mer opp, plukket på stranden i sydlige strøk. Hvorfor invitere til jentefest bare med rosa?;) Dette er mitt andre bidrag hos Nib sin utfordring i mars

6 thoughts on “Festlig

  1. Kjempe flotte sammensetninger og de serviettene var utrolig flotte🙂 Likte også veldig godt det brune skapet ditt i bakgrunnen, trodde ikke du hadde brune møbler🙂 På tide vi planlegger en torgdag som vi kan ha i mai?

Leave a Reply

