Kattepus savnet

cassie ramme

Pusen var Cassie har vært borte i flere dager. Dette er nok ikke uvanlig for puser, men hun har aldri vært borte før. Vi fikk henne i 2006 og det var en gledens dag, spesielt for minstegutten som da var 9 år

Our cat has got missing for the first time. We got her in 2006 and our boy was the happiest boy in town;)

cassie rosarosebl

Vår eldste datter og gutten vår har hatt astma og gutten ville SÅ gjerne ha en katt. Nesten hver kveld fra han var 4 år til han ble 8 ba han til Gud om å bli frisk fra astma, han og søsteren slik at han kunne få en katt. Da han var 8 og vi var til kontroll hos legen, ble det bestemt å slutte med astmamedisin, søsteren omtrent samtidig. De var kvitt astma! Etter et år uten medisin, snakket vi med legen om å få katt og fikk råd om å låne en først og se om det gikk bra. Det gikk kjempefint og vi kunne endelig få vår egen pus

Our little boy, 4 at the time prayed every night to be healed from asthma he and his older sister so he could get a cat. It took four years of praying, they where healed and we got a kitten<3

sivert kattunge

EJ kattunge leker

Dette er jenta som har tatt det øverstet vakre bildet av Cassie. Hun har sin egen blogg Spinnig it. Her var hun søt og liten, nå er hun en vakker ung kvinne. Så heldig jeg er, har to vakre, gode, flotte jenter og en kjempekjekk og god gutt.

I am blessed with two beautiful, nice girls and a good and handsome boy. My girl on the photo has her own blog, you can see link under photo

pus rosaroseblogg

Da håper vi pusen kommer tilrette, vet mange katter tar seg en tur på våren, men vår Cassie har alltid vært hjemmekjær. Hun har ikke alltid vært så begeistra for å kun ligge på sitt sted i sofaen opp på et putetrekk som kan lett vaskes  siden jeg har blitt allergisk, (får få gutten til å be for meg også;) Og selv om det ble litt ekstra da jeg ble allergisk for to år siden så er Cassie savnet<3

We hope our Cassie will come home soon, she is missed, even after I got allergic 2 years ago. Got to get my boy pray for me to;)

6 thoughts on “Kattepus savnet

  1. Får virkelig håpe hun kommer tilbake, snart ! For mange år siden så var vår katt borte i mange dager- så viste det seg at hun var stengt inne i nabo garasjen.
    Mirakler skjer- fantastisk den historeien om sønnen din.

    Når det gjelder den gardinen på gjesterommet mitt, så er det et gammelt overlaken som jeg har slengt over en gardinstang- tatt en flat tynn list og rullet gardinen opp og festet den med et par bånd🙂

    Håper at du snart blogger et nytt innlegg om at pusen er hjemme igjen🙂

    Klem Monica

  2. Håper virkelig at hun kommer tilbake.
    Vi har en hankatt som i vår begynte med å være borte
    flere dager i strekk. Og nå er han 6 år. Har alltid vært
    veldig hjemme kjær og forsiktig av seg.
    Men det er ikke så vanslig at hukatter er borte så lenge om gangen.
    Så flott at begge ungene ble friske av astma. Kjedelig å leve med det
    i mange år. Håper du også blir frisk.
    Ønsker deg en god dag🙂

  3. så koselig at du har lagt igjen en hyggelig kommentar hos meg og har lyst å følge meg ….setter stor pris på ….legger meg til som følger hos deg også🙂
    jeg er en dyrelesker og blir så lei meg når dyr blir borte….håper det ikke har skjedd noe, og bare er ute og svermer.

    så litt nedover på siden din og jeg bare elsker de gamle rammene.

    klem tone

  4. Kjære deg – så nydelig pus (og barn, ikke minst!!) Jeg håper hun kommer til rette snart. Vi har selv 2 katter, og det hender de tar seg noen turer…og kommer de ikke tilbake i rimelig tid, så må de etterlyses på buttikker og slikt…Rart hvor gla man kan bli i slike pelsdyr😉 Nydelige er de!Og det er vondt når de blir borte…. Håper du holder oss oppdatert!! Og lykke til med å finne henne igjen!!

    Bloggen din er blitt annerledes🙂 gøy med forandring og flott det. Har ikke vært innom på en stund, vært fraværende og er til dels fraværende enda – iallefall mentalt. Håper du har gode dager min venn. klem til deg

Leave a Reply

