Gamle bilder får sin plass

rosaroseblogg bestefar

Endelig fikk jeg hengt opp de gamle bildene mine i trappeoppgangen. Har lurt lenge på hvor og hvordan

Finaly I got my old photos on the wall, wondered a long time where and how

rosaroseblogg gml bilderFra toppen: mamma 12 år i 1938, et vintagestil kort fra Upstairs;) så min bestefar, døde da mamma var 2 i 1928, min mamma som brudepike, min mamma som brud, og min mamma med fettre og kusiner nederst. Har gamle bilder av min far også;) et kan du se her

rosaroseblogg 40

Jeg brukte et bånd fra Ikea som jeg festet alle bildene i. La de i “kø” på gulvet i rekkefølge og knøt båndet igjennom. Sparte spikerhull og synes det ble dekorativt:)

I used a ribbon from Ikea and lined up all the photos on the floor and tied it together. Saved holes in the wall and its decorative

Ha gode dager! Jeg sitter litt parkert med bekkenløsning.. er ikke gravid nei, men bøyde meg litt forkjært.. går nok snart over;) så da har jeg tid foran dataen og kikker igjennom arkivet og lager litt poster. So long!

6 thoughts on “Gamle bilder får sin plass

  1. Det blir fint når en samler en del gamle bilder.
    Kjedelig å bli “parkert” slik. Men noen ganger må en bare
    ta tida til hjelp.
    Ønsker deg en god søndag og riktig god bedring🙂

  2. Such beautiful photos and you have them displayed in the best lighting! Love those lacy curtains and the sun shining. You asked me where I got my laces and trims…and no, they are not from a store but from ebay or etsy. For the most part they come from there, with occasional finds at a garage/yard sale. Thank you so much for your sweet comment and for being such an inspiration to us!!
    Hugs,
    Doni

  3. Wonderful shadows on your wall with beautiful photos and the baby cat is cute ! Thanks also for your lovely comment and enjoy the rest of the week ! Hugs, Barbara

Leave a Reply

