Ny bruk av gammel koffert

rosaroseblogg ugleMin mor sin gamle koffert som hun fikk da hun var liten, er nå bordpynt. En tøff kontrast synes jeg, og koselig å bruke den. Hun fikk den for å besøke sin tante i Horten. Ta tog helt fra Bergen til Horten den gang var langt og å eie en koffert var stort. Min mor er født i 1926.

My mothers old suitcase has got a new purpose. She was happy to get it when she was a child to travel with train to her ant. It was a long way. My mother was born i 1926 and time has changed rapidly.

rosaroseblogg lysUglen låner jeg av datteren. Kjøpt på salg hos Princess. Telysestakene var bryllupsgave og “trelyset” har jeg spart på i minst 15 år. Ikke helt klart å tenne på det og tatt det frem igjen nå.

rosaroseblogg 33Hva skal du i helgen? Helgen er det beste:) Spesielt lørdager, da har vi ofte noen prosjekter på gang, jeg og min kjære. Jeg skal style en leilighet for salg og må ta en rekognisering der for å se hva som trengs, deretter er det basar, men før det; en laaang frokost<3 Så skapet vi skal bygge må vente litt.

1872 rosarosebloggGod lørdag!

Happy weekend! In the weekends we often have some projects, but today I have other things to do. See ya!

5 thoughts on “Ny bruk av gammel koffert

  1. Koselig med en gammel koffert med en historie.
    Har en jeg også som min mor har hatt.
    Må høre med henne om historien til den.
    Så spennende å dekorere leiligheter for salg. Lykke til
    Ønsker deg ei herlig helg🙂

  2. Så flott koffert🙂 flott å kunne bruke slike gamle minner på en fin måte🙂 jeg har akkurat fått en ide til en billig makeover av badet, da er bygging av skap en av planene🙂

  3. Så herlig med natur inn i stua:)
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og koselig at du vil bli følger:) Stjernematta er kjøpt på Europris i sommer, kom over både denne og en nydelig lyselilla en til Prinsesse-Vil-Ikke, betalte nesten ingenting (iallfall i sammenligning med Pappelinamattene).
    God helg:)

Leave a Reply

