Redesign lampeskjerm

rosaroseblogg 26

Fanakofta til mannen har blitt til litt forskjellig nytt. Denne gangen en lampeskjerm. Andre ting som kofta har blitt til kan du se her.Den har også fått litt pynt i form av et smykke på salg til kr.15, hos Gina Trikot. Fikk mye skryt da jeg gikk med det. “Spriter” opp en kjedelig genser, men perleradene falt av en etter en.. de er bare knytt med tynn sytråd. Kanskje derfor så billig.? Nå pyter det opp lampen:)

Made  a lamp shade cover from my husbands old wool sweater and a necklace on sale. Se more I made on the link above

rosaroseblogg skjerm

Strikketrøya var ganske slitt på armen også, så her sydde jeg på dongeristoff som forsterkning slik at trøya kunne brukes uten å rakne. Gir bare en tøff detalj nå. Et annet tips du kan bruke armen på, er å kle en vase eller blomsterpotte.

It was really worn out so I fixed it with some jeans fabric when he was still wearing it. Now he has a new one his aunt made

rosaroseblogg111Da jeg la tilside denne lampefoten, trodde jeg den ikke skulle frem igjen. Men så fikk jeg stripepte lysestaker til jul og svart dukker opp på bloggene og det er som med da slengbuksa kom tilbake her sist periode, tenkte jeg aldri skulle gå med det igjen etter minnene fra liten på 70 tallet.  Eller tights fra 80 tallet. Men sånn er det. Ta vare på klær og ting hvis du har plass. Plutselig er det kult igjen;)

Det lille bordet er kjøpt billig på finn for en billig penge og de nødvendige dupedittene til internett og telefon får plass der. Har vurdert en stund å male det men ikke hverken bestemt farge eller om jeg skal ha det slik.

Yhe old nightstand I bought secondhand has a new purpose. Should I paint it..? I link this up to this weeks pity party because I like redesign and share ideas

Bli med på Give away hos klestrollet

5 thoughts on “Redesign lampeskjerm

Leave a Reply

