Kontraster

rosaroseblogg copyright s Siden det er fastelavnssøndag nå til helgen pyntet eg bøkegrenene, fra da hekken ble klippet, med litt rosa silkepapir. Kjenner det er godt å få litt farge inn i huset, GLEDER meg sånn til våren:D Kontraster også mellom min Genevahøytaler som jeg fikk til jul i 2011, takk kjære! og mellom den gamle symaskinen som min bestemor sydde mye på.

rosroseblogg 10Har laget valentisgave til min kjære<3 skilt med tekst. Brukt gullmaling som kontrast til det hvite og svarte. Bokstaver fra Fotoknudsen til kr.10, malt de og malt en gammel ramme.

rosaroseblogg 11Skjenken har vi kjøpt på finn. Usikker på om den skal males, men det skjer nok til våren. Fargen…? Henge meg på lillabølgen.? gruble gruble

rosaroseblogg 12

Klokkebildet var på salg hos Kremmerhuset for kr.38. Da går det an å fornye seg;) Synes det passet fint sammen med teksten på bildet, og klokken som henger i inngangen til kjøkkenet. Vasen fra Fretex er redesignet med mannens utslitte Fanakofte, han har fått ny nå av snille tante Solveig. Vil dere se mer som ble laget av kofta, så klikk her. Glad i redesign, prøver å kutte ned på innkjøpene, tross mange gode kupp å få tak i nå etter nyttår. Det får holde med klokkebildet. Dette er mitt bidrag til februars utfordring hos Norske interiørblogger. Flere kontraster her

rosaroseblogg 15

Ta vare på din kjære<3 I går hadde vi et ungt par hos oss som skal gifte seg. De går på kurs hos oss 7 kvelder for å forberede seg. I går var temaet kommunikasjon. Sett av valentinsdagen til din kjære, gi en liten overraskelse, gjerne lag en selv. Men det viktigste: ta tid til å kose seg sammen og prate om hyggelige ting:) de mer tunge temaene settes det av tid til en annen gang;)

One thought on “Kontraster

Leave a Reply

