Ute på trappen

Rosaroseblogg ute

Fant igjen mine gamle skøyter. Fine som pynt nå. Det hvite hjertet har klassen til min sønn laget til inntekt for SOS barnebyer. Fint å støtte en god sak med å kjøpe så fin håndlaget ting.

rosaroseblogg ute1

rosaroseblogg ute2

rosaroseblogg ute3Noen gamle fine skistaver, fra Hedmarken da vi bodde der. Er nok velbrukt, nå fine som vinter pynt

rosaroseblogg ute4

Hjerte på uteboden

rosaroseblogg ute5

rosaroseblogg ute6

Hjerte på veggen. Jeg har laget det av bjørkekvister.<3 “all over”

Nå blir det en stund før det blir mer blogging, for jeg og min kjære reiser til syden:) So long! Take care<3

4 thoughts on “Ute på trappen

  1. Det var veldig flott på trappa di.
    Har gamle ski og staver i uthuset.
    Men gar litt for liten plass til å pynte under tak.
    Alt snør jo ned her visst en setter det ute.
    Jaja. Vi bor i Oppland og det er vel omtrent
    som det dere var vant med på Hedmarken.
    Ønsker dere et flott opphold i varmere strøk🙂

Leave a Reply

