Tubesjal med og uten hjerte

rosaroseblogg scarf

Funnet sygleden igjen:) Kjøpte min første symaskin, brukt, for konfirmasjonspengene.

Her har jeg sydd to sjal til bursdagsgave til en venninne, et med hjerte fra Upstairs, og et uten, så kan hun variere.DSC_0031

DSC_0033

Sydd med rettsøm, brettet dobbel kant. Litt utfordrende med så glatt stoff, men gikk fint;)DSC_0037

DSC_0034Sjalet brettet helt ut, 90 cm langt og hele stoffbredden. Stoff fra Stoff og stil.  Disse laget jeg før jeg fikk ny Overlock symaskin til jul!:D Også ønsket meg siden de unge dager;) Mer syglede i vente!!

4 thoughts on “Tubesjal med og uten hjerte

  1. Fine skjerf..:) Jeg fikk symaskin fra min kjære til 30-års dagen min ifjor..:) Har ikke begynnet å bruke endå..men har hatt lenge lyst til å lære å sy litt..:)

Leave a Reply

