Redesign skjenk

DSC_0203Ble fornøyd med framskapet/skjenken etter maling og decupage med servietter fra Green gate, kjøpt hos Anemone. Den selges, for min stue er overmøblert.. Har en mindre i Garasjen som vil passe bedre;)

Rosaroseblogg skjenk 2

Stilige hånddak, husker ikke navnet på designet..

DSC_0036Før var den mørk og tung.. dette bildet er fra i fjor. Liker godt tre-tønna vi bruker til ved. Stammer fra Hedmarken og garasjen til Boja og Bjarne. De likte så godt at jeg brukte tingene de hadde satt igjen. Bøtta til tenn-brikker, nede til venstre, har jeg dekket med gråpapir og limt på bilde, skrevet ut fra dataen. Likk mer dekorativt enn orange skrift og flammer..

rosaroseblogg rekeved Lysestaken er fra Indiska for mange år siden, har skiftet ut de røde hjertene som hang på med prismer. Englebildet har fått fin gammel rammet fra loftet til mitt barndomshjem. Pynten jeg har hengt på, er laget av Dans på roser. Rek-veden ble funnet i sjøen i sommer da vi besøkte en øy der morfaren til min kjære vokste opp. Fint sommerminneRosa roseblogg pappaDen fine lysestaken har min sønn laget på sløyden (har tatt lite lysglass oppi mot brannfare) Min gode pappa, snart 86, har fått konfirmasjons-bildet opp på veggen igjen etter år på loftet hjemme. Krukken er også “gull” fra Boya og Bjarne`s garasje.

God helg<3 gleder meg til å pynte adventstaken. Må bare rydde litt først;)

5 thoughts on “Redesign skjenk

  1. Tusen takk for hilsen!
    så mye fint du viser, og koselige gamle saker!
    Har sett et par av møblene dine på Finn…du er kreativ !
    Ønsker deg en fin adventshelg🙂

  2. For en fantastisk flott skjenk – det var virkelig en nydelig makeover! Du er god – og du inspirerer meg!❤ Takk! Jeg elsker å få tips og idèer, og her henter jeg mange. Liker dessuten stilen din godt🙂
    Jeg ønsker deg i dag en nydelig første søndag i advent! god klem din vei

Leave a Reply

