Angelika, akvarell engel

Akvarellen med engel og lammet har jeg malt for mange år siden, dette er en kopi. Jeg fikk trykket opp mange i fjor som er tilsalgs.Tøy-engelen har min svigerinne sydd til eldste jenta da hun var liten. Kommoden er et finèr kommode, gammel fra Ikea som jeg har malt og kjøpt nye håndtak.

I have painted the watercolor angel with lam, this is a copy on paper.The fabric vintage angel did my sister in law make for my daughter when she was little. The dresser is an old one from Ikea which I painted and put new handles on

Disse søte englebildene malte jeg da jeg var syk i 6 uker med bekkenløsning (i 2006)(Jeg var litt ivrig å hoppe sammen med barna da vi sang, da hoppet bekkenet ut av stilling..au..) Jeg bestemte meg for å bruke tiden til noe positivt og koste meg med å male akvarell. Du kan få kjøpe, har trykket de opp i 20×30 cm (ca) Perfekt i ramme på barnerommet, eller i barnehagen:) Kr.50 (uten ramme)

I painted this watercolor painting when my pelvis had loosen, because I jumped on a children song.. I decided to use the time on my sofa in pain to do something positive. So the 6 weeks it lasted, I painted these. Have a plan for making a calendar. Maybe for 2014? Haven`t taken the time to paint the rest yet.. got busy as I was healed;) but soon..

Etter planen skal det bli en kalender, kanskje jeg får den ferdig til 2014? Har ikke malt så mye akvarell etter at bekkenet kom på plass igjen;) Mangler 3, men har motivet klart, så kalender skal det bli etterhvert

You can order, It will fit in normal frame about 20×30 cm
 
 

Et lite hjørne av gutten sitt rom, han har ikke englebilder på veggen.. (ikke noe for en 15 åring..) men jeg tok ned New York bildet og klasse-bilder og lånte veggen litt til blogge-photoshoot;) Er vanskelig å finne nok lys til gode bilder i denne mørketiden, og litt farge lyser opp også. Den fine strikka puten har en annen fin svigerinne laget til gutten. Ha en velsigna helg!!

Nice with some colors in the dark wintertime, today I had to borrow the wall in my teenage boys room for enough light for photoshoot;) Took down the New York picture and school photos, he does not have  these angels on HIS wall;)
Have a blessed winter weekend!! 
 
 

2 thoughts on “Angelika, akvarell engel

Leave a Reply

