Sommerminner

I sommer var vi en hel dag ved Solstrand hotel. Bildet er tatt mens jeg og min kjære satt på en romantisk benk under treet og nøt denne flotte utsikten over Bjørnefjorden

Dette er mitt bidrag til Petunias himmelsk

Somermemories, sitting at a bench, looking at this view over the fjord

I fjor feiret vi bryllupsdagen her på Solstrand og jeg fikk spa som gave:) herlig;) i år var det familiebesøk. Kjempekoselig og fantastisk mat!

This hotel is amazing! Last year we celebrated our anniversary, this year a family birthday 


I bakgrunnen der ser dere den romantiske benken under treet<3 Fantastisk hage, ikke sant? Og nydelig utsikt

In the back you see the romantic bench under the tree<3

Nydelige blomster i hagen fotorgafert av en flink datter

Beautiful flowers in the garden, these ones photographed by my daughter
 

Ta vare på sommerminnene:) Dette er mitt bidrag til sommerminner hos Helenes mandagstema

2 thoughts on “Sommerminner

  1. Ute blåser det nesten storm og jeg sitter med skjerf og ullsokker å snufser..Skulle gjerne hatt den sommerdagen der nå! Tenk at det er november allerde..
    Vakre bilder som allltid:)
    Ha en fantastisk dag:)
    klemmer fra Cathrine

Leave a Reply

