Favorite breakfast

Dette er min nye favorittfrokost. Musli som jeg laget av ulike ingredienser og ristet i ovnen med olje, honning og vann. Flere venninner har fått smaken på denne så må lage flere:) Jeg solgte slike på et marked. Det fremste glasset er fra bruktbutikk i Balestrand, etter vår herlige weekend på Kvikne hotel. De andre er fra Ikea

I made müsli with honey, baked it in the stove and put it in jars for sale at a marked.Sold all of it and gave away for presents to friends. Need to make more;)
Some of the ingredients.
 
Ingredienser: 2 store kopper havregryn, sesamfrø. solsikkefrø, havrekli. 1 stor kopp linfrø, rosiner, kruskakli, hasselnøtter, mandler, kokos-strø. Bland inn opparmet olje, honning og vann. Ristes i ovnen i 40 min i varmluft. Husk å vende litt på det
Let it cool of before you put it in jars, for example bought at Ikea

Kjøles ned før det puttes i krukker

Nam:) forresten; pizzabrettet som henger i bakgrunnen laget jeg på sløyden i 8.klasse. Gøy å fortsatt bruke det:) Merkelappene er fra Panduro

Enjoy:) By the way: the sirkle wooden pizza plate hanging in the background, I made it in 8.grade!;)
 
 

4 thoughts on “Favorite breakfast

  1. Dette smaker sikkert godt. Ikke dumt å lage slik som gave til venner.
    Kanskje jeg må prøve meg på det.
    Ha en herlig søndag kveld🙂

Leave a Reply

