Birds

Fugler på en snor. Jeg har klippet de ut av papir med mønster på begge sider og sydd de sammen. Kjøpte en på Søstrene Grene som ikke var helt mine farger, brukte den som mal. Knyttet en treperle i enden for vekten.

Bird mobile easy made. I did cut paper and sowed it together, did put a wooden beed on the end to make the weigh to hang pretty

Kisten kjøpt på finn for 100 kr.:) Inneholder hobby godis, skapet er også kjøp på finn for 500, også full av hobby stæsj, papir, garn, etc. Lucky me:) eget hobbyrom!:D

Bought the old chest and the cupboard second hand. Both full of  craft supplies:)

Jeg tredde trekulene på en grillpinne og plasserte de på to malingstuber. Blandeskrinet er plast-holdere til sjampo som jeg fikk på butikken, smart så er det ikke så ille å kaste de.

How I painted the wooden beads.

 
 

Fin å bruke som romdeler hvis de henger i rader ved siden av hverandre, eller som “gardin”

 Nyt helgen fortsatt:) etter helgen drar jeg til varmere strøk;)

 

5 thoughts on “Birds

  1. nydelig! sånne fugler må jeg også lage:)
    Her er det rett før søstrene grene åpner butikkk, ser for meg at det blir litt shopping av hobbyting da gitt:)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    klem Cathrine

  2. Så kreativt og fint🙂 Jeg syns dette var lekkert! Søstrene Grene er forresten gull verdt når man skal kose seg litt og er i det kreative hjørnet🙂
    Reiser du til varmere strøk snart? så herlig det hørtes ut. Jeg som er reisegal blir selvsagt nysgjerrig på hvor du skal – men uansett, jeg håper du får en nydelig reise. Må du ha god helg . klem❤

  3. Nydeleg bidrag! Dette må vi lage:)) Skikkeleg dekorative i tillegg, og det er jo eit stort pluss:)
    Tusen takk for at du ville vere med på utfordringa!
    Ha ein super kveld!
    Klem:)

Leave a Reply

