Gammelt vindu-ny bruk / New use of old window

Jeg fikk et vindu fra et stort og flott gårdshus i innlandet. Nå rammer det inn barna mine fra de var små. Tapeten i bakgrunnen fikk jeg av en venninne som hadde tapetsert stuen sin

I got an old window from a big farmhouse, now it frames my kids from when they where little. I used wallpaper behind the pictures
 
 
 
 
 
 DSC_4499
In these photos, they where 18 months old. Cute, right:?<3
 
 
Trappe-trinnene har meg og min far lagt ned furu gulv i 1997. Nå er det slitt, spsielt etter at huset har vært leid ut i 8 år, men har valgt å beholde det slik. (Lekkert med varmepumpen der, men sånn er det, praktisk også; å ha den i trappeoppgangen)
My dad and me put new pine wood floor in 1997. We rented out our house for 8 years, so its been worn out, but for now I keep it this way
 

4 thoughts on “Gammelt vindu-ny bruk / New use of old window

  1. Kjempefint, da!!! Jeg var på Solstrand med jobben tidligere i uken. Oppdaget en flott interiørbutikk midt på Osøyro (husker ikke navnet… men ligger like ved broen). Der solgte de bla gamle vinduer og, og jeg har såååå lyst på et!!!! Ikke dyrt i butikken heller, så der må jeg bare tilbake snart-snart!!!!
    Ha en fin dag videre i regnet:) Klem

  2. Hei på deg
    Og takk for kos kommentar og flott tips :)) Det skal jeg jammen sjekke ut,vi har et lignende firma her i byen også :)) KLEMMER til deg fra meg ♥

Leave a Reply

