Roses and stones

Dots.. prikker.. dekor. Med litt kreativitet ses prikkene -stenene, så dette er mitt kreative innslag til nib sin utfordring dots

Tuja, hvorfor ikke bruke den inne? De runde stenene plukket Boya og Bjarne i syden, de eide huset vi kjøpte da vi bodde i innlandet. Gode minner om huset og det gode ekteparet. De ble sa glade da jeg brukte det meste som sto igjen da de flyttet. Nå har stenene og de andre skattene flytte vest, over fjellet med meg<3

Bøkene fant jeg på loftet hos mine foreldre. Tips: for stor plante til baljen? Krøll avispapir ved siden av blomsterpotta og legg noe stoff over. Mitt er fra Stoff og stil

Måtte ta dette bildet med siden jeg heter Lisbeth, fant ikke denne på loftet hjemme som en skulle tro;) men hos Boya og Bjarne igjen

Bena til bordet er brostener. Lagt lenge i et hjørne av hagen, sikkert fra forrige eier. Bordet er fra bunnen i båten vi hadde da jeg var liten. Mange gode fisketur minner med min pappa, kjedelig å øse båten og løfte disse “toftene”

One thought on “Roses and stones

Leave a Reply

