Pizza roll

Kjempegode, og sunne med fullkornshvete og grov spelt mel

Really good and heathy with hole wheat flour 

Trykk eller kjevle deigen ut, ha på pizzasaus, skinke, ost og evt, ruccola og fersk koriander

Rull sammen og kutt opp

Etterheve i 20 min under håndklè

Disse er ferdig til å spises:) uten grønt i, for de som ikke liker det;)

These are reedy for bites;) without the green stuff for those who don`t like it
 
If anyone will like recipe in english, make a comment and I will post it
 

Her er en link til bloggen jeg fant oppskriften jeg brukte. Den er for horn men gikk fint til ruller også;) Jeg byttet ut melet til fullkornshvete og rullet de ut i grov spelt

God helg:))

 

One thought on “Pizza roll

  1. NAM! Dette var da virkelig fristende og lekker helgemat😉 takk for at du deler, jeg elsker å få nye oppskrifter som jeg kan prøve ut ved en eller annen anledning🙂 håper du har en fin helg – ønsker deg fine timer og minutter og masse glede🙂 klem

Leave a Reply

