Opplevelser, et “friminutt”/an adventure

Sommeren er en tid for å ta seg lange “friminutt”. I går var vi på besøk hos svigers og mens husbonden og far jobbet med terrasse, tok svigermor oss med på en koselig tur i et nydelig område. Bildet over er fra et nydelig lysthus på Alvøen. Jeg drømte meg vekk litt og kunne gjerne tatt meg en kopp og en kake i disse nydelige omgivelsene. Friminutt=drømmer..

We visited my in-laws and took a walk in these beautiful surroundings. I could happily have a cup and a cake in here..

Ikke lett å få tenåringene med på tur,-vekk fra data og spillkonsoller.. men denne dagen ble det et “friminutt” for oss alle.

Not alway easy to get the teenagers outside, but this was a brake for more than me:) 
 


 Gøy å gå tur med bestemor:)- fun with grandma:)

<-min kjære svigermor og gullgutten utenfor lysthuset

En av mine vakre døtre med bestemor->

Det er en egen fred å gå i skogen..
Peacefull in the woods..
Midt i skogen fant vi et utrolig spesielt tre, formet av kunstneren Stuart frost. Kommer man seg ut vet man aldri hvilke overraskelse man kan støte på:))
Dette var en herlig ettermiddag, et “friminutt” fra daglige rutiner:) Se flere friminutt hos nib
Amazing art made of Stuart Frost met us in the woods! Check out more fun blogging at thirtyhandmadedays and the link above

6 thoughts on “Opplevelser, et “friminutt”/an adventure

  1. Å, så fantastiske bilder av en helt nyyydelig plass! Det var bare vakkert der – og jeg fikk ikke helt med meg hvor det er? Ble nysgjerrig, liker sånne fine plasser. Jeg er innom for å ønske deg en god helg. Håper dagene blir og er gode. klem til deg

  2. Så dette var turen fra mitt nabolag!!! Ja, det er så flott nede i Alvøen!! Og kunsttreet fant dere også…. morsomt, det der! Men bor svigersene dine i nabolaget mitt og?? Blir gjerne med på en tur neste gang du er i området!!!!!

Leave a Reply

