DIY, tv-stand/tv-benk

DSC_4511

Ny tv-stue i kjelleren:) Jippi! Tv-benken har jeg bygget av gamle planker jeg har fått på søppel dynga. (Til dere som ikke er helt inne i blogg-språk: DiY betyr Do it yourself;) Jeg ble fornøyd:) Glad for å låne spikerpistolen til min handy`e mann

DSC_4523

Made a funiture from old used wood for the tv-room in the basement

Her kan det spilles både på nye og gamle konsoller. Tapeten er en Borge tapet

All kinds of tv-games to be played. Fun!
DSC_4524
 

På veggen henger en plakat Gubben fikk i posten i gave av en kammerat. Tør nesten ikke nevne at jeg også var “fan” av gruppen i ungdommen.. Så Lemmy får henge som et nostalgisk minne;)

A poster my husband got in the mail from a friend. I must admit: I also listen to the band as a youngster..
I like the wallpaper we put up together:)
DSC_4527

Greit å ha en sovesofa til ungdommenes gjester. Den gode gamle settekassen jeg fikk av den ene “bok-trykker” broren min har kommet til heder og verdighet igjen.

Both my brothers did work as book printers. I got the “thing” to put small stuff in from my oldest brother (whats the english word for it.?) anyway, happy to put it back on the wall again
DSC_4533
 
DSC_4537 DSC_4535

Veggord fra Clas-Ohlson. Her satser vi på å ha noen koselig familiestunder:)

We look forward to fun family times spent here:) (or fun for the kids here and silent upstairs.;)

Før -/ before

Sånn så kjelleren ut før vi begynte.. Veggen med døren er nå revet. Jeg synes vi har vært flinke:) Min flinke mann tok grovarbeidet og jeg tok meg av det finere arbeidet og tapetseringen gjorde vi sammen. Vi kan være fornøyd:D

This is how the basement look like before we started. We took down the wall with the door. Next to the tv-room is our daughters rooms on each side. Look HERE to see one of the rooms. We are happy now:) 

DSC_4502

Etter/after

3 thoughts on “DIY, tv-stand/tv-benk

  1. Du, så fint!! Både helheten, og ikke minst tv-benken som du laget selv! Tror du må ta initiativ til neste klubb, for nå vil jeg se “in real life” snart! Ha en fin sommer! Vi reiser til USA på torsdag, gleder oss!

Leave a Reply

