Old times from Above

Arvet en flott koffert av svigermor og svigerfar. Den brukte de da de reiste rundt i verden da min kjære mann var en liten søt gutt. Han har bodd i bl.a Nederland, Trinidad og Italia. Bladene lå igjen i huset vi kjøpte en gang, de er fra 1966. Krakken er funnet i garasjen til det samme huset. Den lille søte kaffekannen er fra min bestemor som giftet seg på 1920 tallet. Esperssokopp fra Ikea.

Dette er er mitt bidrag i utfordringen til Hege in France. Flere bilder som er med i utfordringen “From above” finner du her

8 thoughts on “Old times from Above

  1. så stiligt bilde! takk for fin kommentar hos meg:) sinkbaljer er kjempefine å plante i ja, ikke det beste været men.. er jo kommet til juni så det får bare stå til hos meg iallefall;)
    klem:)

  2. Nå ble jeg nysgjerrig og måtte inn til deg :)) Her var det jammen mye flott,akkurat slik jeg liker det ♥ Ble kjempeglad for kommentaren din og at du la deg til følger :)) VELKOMMEN
    Legger meg til følger og legger deg på blogg rollen min også🙂

    See you Bente

  3. Dette var et tøft bilde – masse flott fra svunnene tider. Liker sånt jeg :)) Så er det alltid så koselig å komme innom denne bloggen din, det skal du vite. Liker meg her. Ønsker deg en velsignet helg. klem :))

Leave a Reply

