Ski bare til pynt/skis only for decoration

Utenfor døren vår står noen gamle ski og staver til pynt. Skaper stemning synes jeg.

Kransen av kongler er ikke hjemmelaget, men kjøpt på blomsterbutikk på 70% etter jul;) men går fint an å lage selv. Naturmaterialer passer hele året

Min gode pappa er litt “Redorfelgen” og har laget det treet til høyre i bildet av en tidligere prydbusk i hagen sin. Nå pryder det inngangspartiet vårt.

God skitur til dere som skal på fjellet i påsken! Vi andre synes det rekker å pynte med ski..?;)

One thought on “Ski bare til pynt/skis only for decoration

  1. Hei, hei!
    Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
    Nettbutikken min nå er åpen!
    Jeg har lagt inn masse varer,
    og mere er på gang.
    I anledning åpningen,
    har vi mange varer til redusert pris.
    Jeg håper Butikken faller i smak,
    og skiller seg ut av mengden,
    og at du tar turen innom,
    igjen og igjen.
    Du må gjerne lagre adressen🙂

    http://www.tinesshabbychic.com

    VELKOMMEN!

Leave a Reply

