Vårstemning

På tide å ta bort lysestakene på brettet og erstatte med litt vårlig pynt. Fuglehuset er fra Miljøgården. Fuglen jeg kjøpte på mestergrønn har jeg brukt til mange dekorasjoner. Flaskene “nye” fra Fretex. Løkblomstene er Narcissus; Bridal crown. Gleder meg til de spretter ut!

Sink-koppen er fra mitt barndomshjem. Stenene plukket Boya og Bjarne i syden på sine mange reiser. Dette skjønne eldre ekteparet ble så glad da jeg tok vare på disse også.

Mamma har heklet duken for mange år siden. En skatt for meg nå… Skimter du de fine runde nye putene i bakrgunnen..? Superbillig kr.20 på Spar kjøp:)

2 thoughts on “Vårstemning

Leave a Reply

