Frokost for mage og sjel

 

Da mellomste jenta var liten skapte hun et begrep: “doselig fjotost” som betyr koselig frokost. Det er helge-frokosten. Da gjør vi alltid noe ekstra ut av det, med egg, kakao og i dag: marshmallows i kakaoen<3 Kunne ikke dy meg da jeg så de fine pastell-fargene på Åhlens. Nå har vi siklet etter de, i det fine stettfatet en del dager. Kan ikke bare stå til pynt heller! Livet er til for å nytes!


Kakao for tenåringene, te for mor og espresso for far. Nå er alle fornøyd<3

Endelig fikk husbonden ny espresso-kanne til induksjons platene. Fiin Valentinsgave;) Kjøpt på Kitchen

Velbekomme og ha en go`helg! Nyt maten, fellesskapet, lyset på lange morgener og ta deg tid til det lille ekstra noen ganger..

9 thoughts on “Frokost for mage og sjel

  1. Hei!
    Så nydelig frokostbord!
    og deilige farger!!
    Jeg var med på en utfordring her en dag som het “har du et koselig frokostbord”
    Da tok jeg fine bilder av min frokost..
    Kanskje du skulle slenge deg med på den utfordringen!
    Jeg har link til den på min blogg!

    Ha en NydeligFlott lørdag!

  2. Så utrolig koselig! Nydelige pasteller❤

    Mye fint nedover her og : )) Koste meg skikkelig jeg! Takk for fine ord, men jeg må si – du er flink med kameraet du og! God stemning i bildene : )

    Ei fin uke ønskes deg. Klem fra Silje.

  3. Hei! Tusen takk for kommentar på bloggen min! Ble sittende lenge nå å se på bildene du har lagt ut – så fint du har det hjemme. Det ser veldig levende og koselig ut, med mange ting som er fylt av sjel. Ønsker deg en velsignet god uke!
    -Ida🙂

  4. Så kjempeherlige bilder, som oser av vår🙂 Likte så godt etasjefatet ditt, men så elsker jo jeg sink også da…😉

    Ønsker deg en fin kveld videre og en flotters uke helt til endes…!

    Klem fra Hildegunn

  5. For en fantastisk fin blogg du har!🙂 Her var det mye til inspirasjon – og i dette innlegget ble jeg hekta på de pastell-marsmallowsene. Takk for tips, vi har nemlig en barnebursdag i kommingen, og gjett en gang om jeg skal på Åhlens😉 Fant du de der, altså? Herlig.

    Så deilig det er å gjøre litt ekstra ut av helgefrokostene – ikke sant? det pleier vi også. Jeg elsker stemningen rundt bordet, særlig en søndagsmorgen.

    Jeg skulle gjerne lagt meg til som følger her hos deg, men skjønte ikke så mye av det..Men jeg besøker deg garantert igjen snart. Takk for alt du deler. Ha en velsignet uke videre.
    Klem,spirea

  6. For et fantastisk flott og fristende dekket bord:) Det må være en alle folks drøm å våkne opp til et slikt frokost bord:) He he:) Nydelig var det, og for en søt blogg du har også:) Takk for koselig kommentar hos oss, vi sender varer om du ønsker koppene i pastellfarger:)?

    Ønsker deg en super uke, og snart god helg:)

    Legger oss til som følgere av deg vii:)

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

Leave a Reply

