Vintage minner

God helg alle sammen! Minner dere på at fuglene har begynt å bygge rede. Det er snart vår!<3

Den søte metal-fuglen kjøpte jeg en gang i Luxembourg.

Papiret jeg har festet i skapet (som jeg fikk i gave på valentinsdag!) er fra søstrene Grene. Brukte montasje spraylim og festet det med. Salmebøkene er litt arvet og litt fra Fretex. Papir-rosene brukte jeg som bordkort i konfirmasjonen til eldste datteren. Skrev navnet med sølvtusj på bladet og knøt en sløyfe rundt rosen.

     
                        Den søte gutten på bildet er fetteren min. Han må få en hedersplass. Har bare 55 søskenbarn;) og jeg er yngst: nr 56! (og det er bare på min fars side..) Bildet av gutten oppå skapet er min kjære far som konfirmant.

5 thoughts on “Vintage minner

  1. Så trivelig det var hos deg! Liker stilen din godt! Jeg fant deg via VI, la akkurat ut et innlegg der selv. Flott det blå skapet, og så koselig som du har det.🙂 -Husfruas Memoarer-

  2. hei lisbeth, la ut et innlegg med fremgangsmåte på de der serviettringene. Tar det bort om en liten stund igjen. Bildene ble så stygge. Du kan høyreklikke på bildene og lagre de hvis du vil. så har du de til du trenger det.

    Håper alt er bra med deg.
    Klem fra meg

Leave a Reply

