Det private hjørnet

Noen ganger trenger mor i huset et lite privat hjørne til å for eksempel snakke i telefonen uten tv i bakgrunnen.

Vegg-klistremerke fra søstrene Grene frisker opp kroken. Stolen skulle en tidligere nabo kaste, den sto blandt søppel-sekker og jeg frimodig spurte om den var på vei til fyllinga. Det var den, men nå brukes den daglig:)

Lin-puten har en god venninne laget til meg en gang til jul. Fiiineste gave det året!

Svenngården.blogspot.com har en utfordring: Et motiv, flere vinkler. Så her ser dere “kosekroken” min fra ulike vinkler

Bildet på skapet er min pappa som konfirmant og et Jesusbilde fra Fretex

6 thoughts on “Det private hjørnet

  1. Fant bloggen din i går via en venninne. veldig fin blogg!! Likte den wall stickersen kjempegodt!! Ble så glad da du skrev at den er fra søstrene Grene – en genial butikk. Jeg kommer igjen.

Leave a Reply

