Samlemani..?

Når man samler på “Stæsj” slik som jeg, må man stadig finne nye steder å vise de frem. Oppå skapet er et engle-bilde jeg har fått av min eldste niese, som jeg ble tante til da jeg var bare 2 år. Dette bildet er jeg veldig glad i, for hun er spesiell for meg.. Hun kjøpte det i Sverige. marianneleonora.blogspot.com, skriver om kjærlighets språkene. Jeg har kommet til at et av disse språkene mine, er gaver. Derfor tror jeg at tingene betyr så mye for meg, de betyr kjærlighet til og fra personen som eide det eller har gitt det til meg❤

Keramikkfatet med treet på har jeg laget selv for mange år siden. Den søte blomsten måtte jeg kjøpe her en dag på Kremmerhuset. Ja, det blir noen små innkjøp også innimellom, men er glad når jeg klarer å begrense det til en liten kunstig Hortensia:P

      

Rammen til høyre har jeg fått i gave av en goood venninne❤ kjøpt på Kid. Den søte jenta i rammen er min eldste datter, bildet fra 1.videregående. Noen år siden, men like søt!!

Leave a Reply

