Re-design sko-hylle

Vi har en liten gang, men har prøvd å utnytte den godt til klær og sko. Roser og dekor som engler og gamle ting får vi alltid plass til:) Hyllene er jeg veldig fornøyd med. De er egentlig seter i trebåten til min far. Jeg har mange gode minner fra å fiske i fjorden med pappa i den gode gamle trebåten, og badeturer til koselige holmer:) Pappa ble litt opprørt av at jeg pusset hyllene slik at ser slitt ut. Han som hadde vedlikeholdt den så bra!;) Har planer om å lage noe fra resten av båten etterhvert. Toftene (bunnene i båten) er også dekor og beskytter veggen fra våte paraplyer og regntøy. Glad for paraplyen som jeg kjøpte på Upstairs i kr.sand. En ny favoritt butikk!

Skapet på bildet under er fra Ikea, knottene er fra Kremmerhuset. Oppe på skapet er en gammel koffert fra Boya og Bjarne sitt hus. Han brukte den da han reiste til sjøs. De lot den stå igjen i huset, til min glede og ny nytte<3 Den inneholder nå hageputer. Hattehyllen er fra Jysk, men skiftet krokene. Fant noen finere på Farmors hus. Kisten har jeg arvet etter min bestemor. Den rommer veskene mine, og er fin å sitte på🙂

4 thoughts on “Re-design sko-hylle

Leave a Reply

