Rosa do-drøm


Jeg er veldig glad for at vi har fått et gjestetoalett i hoved etasjen. Jeg er stolt av å ha fliset mosaikkflisene selv over vasken. Fillerya er vevet av en dame som eide et hus vi kjøpte. Speilet er fra Jysk. Den fine patinerte krakken fikk jeg ved å være modig;) Jeg kjørte bak en bil som hadde tilhenger, opp fra den stakk det fire bordben(det nydelige bordet får jeg vise en annen gang) Jeg tenkte at hvis den bilen kjører ned på søppelsorteringen, så kjører jeg etter! Jeg parkerte bak og spurte fint om han skulle kaste bordet, og om jeg kunne får det. Det fikk jeg, og han spurte om det var noe annet jeg ville ha, bildekkene lot jeg ligge, men krakken tok jeg med meg hjem:) Han skulle hilse sin mor og si at bord og krakk skulle igjen komme til verdighet. Jeg følte meg heldig. For en skatt! Det lønner seg å være frimodig:D

Bildet på krakken fikk jeg til jul av min eldste dattter! Nydelig! Hun kjenner sin mor;) Det har fått en fin plass på veggen på det romantiske tapetet. Knaggen til håndlè er fra Søstrene Grene.

Sitatet av Bjørnstjerne Bjørnson har fått plass opp på skapet fre Ikea: “En familie som holder sammen er uovervinnelig” Vaskebrettet har tilhørt min mor, det hang lenge i vaskekjelleren før jeg fikk det da de flyttet. Nå er det en koselig dekor på veggen:) Og et romantisk hjerte med rose på er jo et must;)

One thought on “Rosa do-drøm

  1. Du verden for et koselig lite rom,
    kjempesøt tapet og søtt bilde du
    fikk av din datter. :))
    Fin ny uke til deg.
    Klem Mette.

Leave a Reply

