Koselige kroker i “rose” huset

Det er spennende å prøve seg som interiør blogger:) Her er en liten detalj fra en krok i stuen. Det gamle vinduet sto i en venninne sitt uthus, det fine patinerte speilet er fra min  mor sin gamle toalettkommode. Jeg fant det på loftet til mine foreldre

Endelig fikk vi nytt bad i 2.etg. Litt koselig pynt må være i kroken der også. Rosebilde jeg har laget av kopi fra et av mine akrylmaleri. Ramme fra Ikea og silkeroseblader fra Sia

One thought on “Koselige kroker i “rose” huset

  1. Hei Lisbeth.
    Gratulerer med interiørblogg!! Så mye fint å se på! Dette kan jo du! Kreative, flinke deg! Lykke til videre. Ps: Facebook er et ypperlig sted å markedsføre seg jo :-)klem fra Elin

Leave a Reply

